Monday, February 28, 2011

aduh sakit~

klo sesetengah orang bila baca tajuk entri yang macam aku punye ni mesti pkir psal sakit yg abstrak mcm sakit hati sakit kepala sakit jiwa dan raga segala sakit lah!.


tp aku ni nak tulis psl kaki aku yang sakit tahap )*@*&(@ ...huk3
ni gara2 berJOGathon ari sabtu ari2 la nih..adehh~


kaki aku melecit sebab kasut..
kwn aku suh gigit kasut tuh..
tp seingat aku bab2 gigit kasut ni bila beli kasut baru..
ni bukan baru!..ni yg lama + berkulat + berselut dah..
cheh~aku pkai slama ni xde mslah pon..
tiba2 JOGathon a.k.a WALKathon dy nk sakitkn kaki aku plak..huk3..


betis aku plak sakit sebab kena jalan 5 1/2 km...
aku cakap jalan ok..klau jog len la citer..hahaha..
dah la 2,lepas abes WALKathon aku kuar g TS + Jln Tar n SOGO jmpe kwn..
jalan jalan jalan dan jalan..=.="
time tu mana ade rsa sakit lagi..nmpak sgt tipunye..
seesokannya,aku kuar plak lagi
(cerita pasal outing esoknye)
dengan kaki yg sakit dah paha yg uratnye berdenyut2 aku kuar gak..huk3..


badan,xsah cakap lah..mmg konfem sakit..
naik turun lrt n ktm dan sekali pon xde peluang nak duduk..huk3


now,aku plak xleh tido..


esok mengundi n aku xtaw nk pilih sape...sakit kepala nk pikir si bek aku xyah pkir..aku nk tanda je sape yg aku nak..nk harap manifesto,haram jadah..


konklusinye,
aku nak tido.



No comments: