Saturday, February 26, 2011

khidmat 'tolong-belikan'

aku amek peluang tolong kawan2 yg jauh dr kedai utk beli barang..
baik x aku?hahaha...
kiranya aku dah jd penolong membeli yang berjaya..hahha...


wlopon bukan brg aku tp dunno why aku dpt kepuasan bila belikan utk org len..hahah..ayat bengong..


selalunye ramai yg kirim barang2 kt MyStarCollection kt TimeSquare..
byk stuff ade kt MyStarCollection tu..
cume kena pilih jek n depend on stock..
original or local sume ade..hehehehe...

sapa2 yang rsa nak kirim barang utk sy belikan bley la gtaw sy tru FB..
dun wory,saya xmakan org pon..hahaha..
kita saling bantu-membantu ape slhnye..ngeh3~~

daa~...serius ni...those yg berada jauh dr KL n agak2 susah nk jenguk kedai tu,
bley la suh sy belikan...

[mode:excited nk belikan utk org len]




No comments: