Saturday, July 2, 2011

masuk buku rekod..

hari ini acara berlangsung..
maka ber~jalan lah aku sejauh err 3kilo?5kilo?oh 10kilo..ok,tipu.
per"jalan"an mengambil masa selama 1 jam setengah..
tu kalau jalan!klau lari 2jam..
nape?sbb bila lari 100M,semput 200M..bila smput jalan mcm org xcukup oksigen la,(erk~memanglaa)
so,baik aku jalan..
jalan bukan melenggang ok!..laju gak la seposen~h0hoh0~

acara ni masuk malaysia book or rekod..
kira aku dah masuk malaysia book or rekod la!woohooo!!~

ape aku dpt?
exercise!!dan letih..dan penat..dan kaki melecet..dan xleh g beli nsik..dan lapar..ermph,lupakan je lah..=.="
skunk ni,nak smbung tido ke tak nak?
tak nak la tido..xletih pon..XP

p/s-lari 1M1S1M ditunda ke ari selasa kt skolah2 kmpung aku,Pasir Puteh..kata abah aku,sbb PM datang..erm,nape xsuruh najib lari skli..kekeke..

Wallahualam.


No comments: