Saturday, July 2, 2011

tak seindah mimpi

dulu aku ingat hidup kat luar dr maktab tu best..
well,memang part of it best!
no rules,no regulations,no gate closed,no seniors!,no juniors..
and so many more no!
happy

aku ingat hidup kat luar ni best..
well,ade yg best!..ade yg TAK BEST!
dan aku sgt xsuke yg XBEST tu..

aku dah lama fikir tntang hal ni even before officially out of hostel..
tp ingatkan aku pikir terlalu jauh..
mungkin ia tidak seteruk yang aku pkirkn..

tapi,nmpaknya,ape yg aku pkir ni menjadi kenyataan..
kebimbangan aku mula menampakkan kelogikan..
aku ingat kan aku sorang je..
rupa2 nya yg lain pon pkir bnda yang sama mcm aku..

tp ape boleh buat..
aku dah buat kptusan untuk menerima..
terpaksa bertahan..
tapi aku tak tahu smpai bila aku mampu..
mungkin satu hari aku akan meletup jua?
wallahualam..


No comments: