Tuesday, January 3, 2012

Day 1-10 things about me

ASSALAMUALAIKUM..hehe

sume mesti dah baca title post ni kan..hehe..alkisahnye,xde sape-sape pon tag aku suruh aku buat bende alah ni..kesiankan?..huhu..tapi aku nak buat jugak sebab err sebab,urmm,aku pon tak tau la sebab pe aku nak buat jugak..adehh~..aku tengok ramai giler post pasal 10 benda ni..10 benda dlm 1 post sehari selama 10 hari..jom lah buat..bley gak aku habiskan masa buat benda alah ni kan..(sambil tunggu download abes)..h0h0oh0ho..jom kita mulakan pengembaraan (?) ini..=.="

10 things about me..

#1-aku ni gila internet..kalau tak online sehari,mak aih rasa xlengkap hidup nih..mmang punah hidup aku ni kan...tsk3~

#2-aku ni gila korea..bahasa stendet die korean maniac..sejak skolah rendah lagi aku giler korea..dari kecik lgi dok pasang angan2 nak melancong ke Jeju..hahaha..xkira korean dramas,movies,boyband,food,language,dan sume barang yg tulis "korea",sume aku layan...kui3

#3-aku suke buat kawan..ayat mcm berlagak kan..HAHAHA..tp ni la aku..hehe..kalau boleh aku nak kawan ng sume orang..ayat mesti elok je time aku ok..ok,aku riak..baik aku proceed ke point ke-4..

#4-aku suke matematik..matematik tu subjek feveret aku..mungkin sebab aku suka nombor kot..bila aku jawab soalan maths,jiwa aku tenang..kalau bagi aku buka addmaths time stress,ilang stress aku..HA HA HA..pelik ke kalau aku suke apa yang orang xsuke??@=@

#5-bakal cikgu bahasa inggeris..lagi 3 tahun insyaAllah..=)

#6-sedang mempelajari bahasa korea..aku dah mcm budak tadika belajar menulis dan membaca serta memahami..huhu..tp semua benda ade step kan..step by step,xsalah pon..hik3..now,aku dah boleh menulis dan membaca dgn merangkak..tp belom memahami..sume tuh xde cara lain selain hafal..haish~..formula aku boleh la hafal..=.=

#7-aku berimpian untuk menjadi tenaga pengajar di Korea Selatan,insyaAllah satu hari nanti..bunyi macam mustahil kan?..tp impian dimiliki kerana ia tidak mudah dikecapi..aku akan cube cari peluang itu..kawan2 sume,walaupon impian ni nampak mengarut,tp tolong doakan aku ye..kerana ia tidak mustahil..=D

#8-aku minat berniaga..bajet la kan berniaga..haha..aku dulu dah dapat peluang yg sangat sangat besar iaitu bila aku further study dlm bidang optometry..kalau tak tahu optometry to menatang ape,Mr.G bersedia berkhidmat..hik3..tp kerana aku ni anak mithali,aku ikut cakap mak ayah yang nak aku masuk maktab dan jadi cikgu..tp peluang berniaga sentiasa terbuka kan kan kan..? *senyum*

#9-aku suke carik kawan oversea..bunyik mcm berlagak giler..tp sape2 pon nak ade kawan oversea kan3..zaman dah berubah..tak payah nak pakai fedex,dhl atau pos laju..skrang Mr.FB ade..Mr.T ade..dengan hanya satu klik,anda sudah mampu memiliki kawan dari luar negara,,dunia dihujung jari anda..sekian *angkat kening*..cume,ape yg kena ade,language dan keberanian untuk memulakan perbualan..aku dah cube,dah masih mencari kenalan..hebat x aku?HaHaHa.

#10-ni last ni..hurm,idea please come idea..ape aku nak tulis niiii..ha!..aku memang minat giler ngan mereka!..mereka,ala merekaaaa
|
|
|
|
v
*tada!!!*


kalau boleh nak kawen ng dorang,,tp impian yg mustahil tuuu..HAHAHAHAHAAHA

#akumasihwarasdanberminatdenganlelakimelayu

No comments: