Tuesday, January 3, 2012

Day 2 - 10 things i love

ASSALAMUALAIKUM!

hai orang kampung dan orang bandar serta warga kota dan penduduk sekalian,
kita sambung plak sesi 10 benda tu dengan topik lain plak..
topiknye sume dah tahu kan??

10 things I love..

byk tafsiran yg bley aku buat dengan perkataan LOVE tuh..samaada orang,benda,dan perbuatan..klo nak wat 10 orang yg aku syang,mcm susah je nk perah otak pikir kan..apatah lagi kalau orang tu xpikir pon pasal kita (apsal ayat tibe2 emo)..

#1-aku sayang external2 aku (SiHitam dan SiPutih) serta laptop!..hahaha..kalau tak ade benda2 kesayangan ni memang merana la hidup aku..kalau hilang,7 hari 7 malam belum tentu aku brenti menangis taw!

#2-aku sayang broadband aku!..time laju memang la jadi BROADBAND..tp time dia lembap mcm siput babi ilang cangkerang,nama dia trus tukar jdi BERUKBENGong..cmne pon ia penting sbb ia membolehkan aku online wlau dimana jua aku berada chewah.

#3-aku sayang ma dan abah serta adik beradik aku..aku tak tahu cmne aku akan hidup kalau dorang dah tak ade nanti..Ya Allah,panjangknlah umur ibubapaku,adik-beradikku dan umurku..amin..

#4-aku suke coklat..ape2 je asal ade coklat..ahaha..ye ye ye aku tahu coklat itu menggemukkan =.="..tp dah suke nak wat cmne..sob3..klau beli chipsmore,aku mesti beli yg more chips..ala yang kaler pink tuh..HAHAHA..sape nk bagi adiah besdey,bagi chipsmore kaler pink tu pon xpe..paling afdal kek coklat..muahahahaha~

#5-aku suke main game..hobi ni mmg sume orang suke ye x..hahaha..xde yg lain nye dri aku yg normal ini..game fb,game bigfish,game ps,game sudoku,,sume aku layan..game atas padang faveret aku ialah bola jaring..jgn terkejut,aku wakil skolah ok..hahahaha *gelak riak*

#6-aku suke korea..sebenarnye,ape2 je yg ade kaitan ng korea,sume aku suke..termasuk bahasa, makanan, drama, movies, lagu, band, product..hehehe..faveret korean food yg aku suke ialah dokbokki,,tp tgh craving nak makan jajangmyun..kat mana ade jual nih..=S

#7-aku suke tidor..ye, T.I.D.O.R..no komen.

#8-aku suke makan..well,sebetulnye,aku suke bukak peti..tp bila dah bukak peti tuh mstilah ade mknan kan..HAHAHA..memang tak lawak pon..

#9-aku suke kawan2 istimewa aku..istimewa tuh mksudnye kawan2 yg dekat dihati aku..nak sebut sorang2 kang t ade plak yang tak makan malam tanda protes..so,anggaplah diri anda itu spesel bagi diriku ahaks!

#10-finally!last!..aku suke ape2 sahaj yang menggembirakan aku..aku ni jenis yg suke amek tahu pasal orang..a bit mcm busy body la..tp xde la tahap g bagi nasihat bagai sebab aku ni pon bukan pefek..aku suke menjadi pendengar yang setia..aku rse dah lebih 10 dah aku bagi..adesh~

p/s-lama betul masa aku amek utk post yg ni..tp xpe la kan..aku punye pasal la aku nak post pasal sape..hik3..tibe2 rse nak bagi #11-aku sayang budak2 kat bawah neh..ala mesti dah tahu an..scroll je,xmati pon..
|
|
|
|
|
|
|
|
v
*muke xbersalah*


#rindukatmerekanitapiakulagirindumaabahaku=)

No comments: