Monday, January 2, 2012

1st bad news in 2012..

nak dengar citer buruk pertama aku pada tahun 2012?
ape2 je lah jawapan ko,
aku nak stat citer nih..bacalah kalau rajin..

arini,aku bgun tidor macam biasa (mcm mana mcm biasa tuh..?=P)
pastu msg kwn aku,nk ajak kuaq beli brg jap sbb esok dah nk bertolak ke kl..
tp sblm tu smpat pesan kt abah aku spya die msg kwn die tuh,
hantar external2 n lappy aku arini gak sbb esok aku dah nak bertolak..
so dy pon msg,aku pon ok la sbb dy ckp brg2 dah siap t petang sket dy antor..

bila aku blik umah after beli2 barang (kopok je),
sampai la org tuh mai antor brg2 aku..
aku ape lg bukak la laptop "baru" tuh..
tapi~~~
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...nak jerit dulu..
dy dah backup almost sume folder..
EXCEPT!,,folder yg paling aku nak dia backup...
folder DOWNLOAD!!!!!!!!!!
dy backup folder2 gmbar n keje je...
folder download dy xbackup...
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA skli lagi...
aku nak jerit je tp abah aku tengok plak..
aku bley gelak mcm orang giler je..T_T

barang2 yg aku donlod,including gambar2 artwork aku,
keje2 yg org antor,n yg pling penting,VIDEOs!!!...
NAK NANGESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS~~~~~~~~~~~
yg pling valuable ialah cerita Flower Boy Ramyun Shop yg aku donlod,
dah smpai 15 episods,aku ulang 15 episods!!!
bukan senang taw nak donlod sampai banyak tuh!!!
now musnah disebakan oleh si pengformat laptop tuh!!..
akur se nak bakar je kedai dia..
naseb baek dia tuh kawan bapak aku...!@#$%^&*()!!!

p/s-sape2 yang dah abes download dan nak reda kan kesedihan aku,tolong laaaaaa........

#nangis44jutabakul



No comments: