Monday, May 28, 2012

luluh hati bila download terputus..sob3

ptg td aku check la kimchidrama,tgk2 ape citer yg bley aku donlod..
bila la abes Rooftop Prince,King 2Hearts ng Feast of Gods,mmg xde citer lain yg aku terasan nk donlod..
tp bila bkk ade 2 citer baru..yakni,
Time Slip Dr Jin n A Gentleman's Dignity...

citer Dr Jin mmg aku dah niat nk donlod,tp xaware plak yg eng sub version dah kuar...
ape lg,donlod lah!..hahaha
yg Dignity ni ak xtaw plak ade,,nmpk poster mcm cambest je so aku donlod la..hik3..

bila aku stat donlod,ade aroung 30minutes la nk siap donlod so aku biar kn je la laptop aku terbukak sbb ak nk online bkk fb pon jd lmbt sbb downloader ni tarik line search engine..huk3..
so aku kuar la tgk tv3,,citer pemburu emas yamashita =.="
tibe2 tv mati!,,lampu padam,,kipas brenti..guruh kt luar..kilat pon terpancar kejap..
aigoooo,,letrik terputus..
ZAP!
letrik terputus??????oh,laptop kuuuuuu~~~
tibe2 lmpu,kipas,tv hidup balik...adik aku : "yay!"
tp aku dah mcm "tersmbung balik pon bknnye lptop aku berbukak sndiri nk smbung donlod sendiri...sob3"

cier Dr Jin sempat siap tp Dignity mmg harapan lah...huk3..

nota jantong:malam ni smbung balik



No comments: