Monday, May 28, 2012

nenek, perlis dan pulau perhentian

nenek, perlis dan pulau perhentian tuh TAK ADE kaitan okeii?..haha

ni sume adalah highlight utk kejadian hari esok..

ESOK
--> nenek aku, datuk aku, mak sedara n bpak sedara aku nak berangkat ke Mekah utk menunaikan umrah..so esok aku kena bangun awal sebab nak hantar dorang ke airport..KB->KLIA..flight pkol 6.40am..dorang bertolak dr umah 3.30am (mak aih~~)..

ESOK
-->after hantar dorang g airport, family aku nak balik ke perlis..kampung aku yang terchentaa..=)..tp aku tak join dorang balik sebab.........

ESOK
-->aku and da geng nak g pulau perhentian,terengganu!!!..with jepa,bo,mat akim,mat ju and dini..yup,2 orang je pompuan..aigoooo..tp nak buat cmne dorang sume yg lain tak cuti..huk3..

lepas tu bru aku balik ke perlis dengan bas cap mutiara..huhu..

so,semoga perjalanan kami semua selamat pergi dan selamat kembali..amin..=)

nota kaki-kaki : kena tidor awal sebab nak drive esok.


No comments: