Tuesday, June 5, 2012

saya sudah boleh mengundi =D

dah boleh mengundi!assa!*

kawan2 yang belum daftar tuh,bila lagiii..?
cepat!jalankan tanggungjawab anda!


ade ramai kwan2 aku yg belum mendaftar..
katenya, "aku malas nak pikir pasal politik nih,sebab tu aku tak daftar"
pendapat aku senang je,,kau tak nak daftar,suka hati kau lah..
cuma fikir2 kan lah bila satu hari nanti,
negeri kita hilang tuannya akibat kekurangan SATU undi dan undi itu adalah selayaknya undi anda,
agak2 ape perasaan nanti?..
gembira?sedih?bersalah?takut?berdosa?menyesal?..huhu..
time tu,sendiri mau ingat okei..? 
lagi pon,kalau semua orang pikir macam tuh,bila anak melayu nak maju..
kalau anak2 kaf,alip,fa,ro semua dah daftar,mcm mana kita orang islam nak pertahan negeri kita?


tak kire sokong kerajaan atau pembangkang,yang penting mengundi kay!

nota mata : harapannya ade pembaharuan akan dibuat di negeri aku ni..insyaAllah andai Melayu dan Islam bersatu..=D

p/s-tidak mungkin ada keamanan jika tiada persefahaman

keranamu Malaysia =D

No comments: