Wednesday, June 6, 2012

WJJ 7252, perlu atau tak?


as u oll can c,it's a kancil..
until now,i dun even sure whther i slhd bring this car to KL or not..
i'm not sure whther i need it or not in KL..huk3

i know i need it,,coz it's make my movement easier..
i don;t need to depends on anyone if i need to go somewhere..
i really do hate depending on people..
but thinking of that,i think i might as well bring a motor than a car,right?
tp kesian lak kt abah aku yg susah payah baiki kereta nih..
mcm melampau lak tetiba aku nk mintak motor..
dlu kemain mintak kereta..huk3

tp kalau aku bawak,,rse mcm haish la pulak..
perasaan mls nk jage kereta...
malas nk bwk kereta pon ade..
malas nk layan golongan2 yg suke amek kesempatan pon 1 hal..
huk3
aku dah ade pengalamannya..
ak rembat kereta abg aku seminggu je pon dah bising mereka2 ajak jalan..
aku tkut nk hadapi tu sume..
takkan tiap kali pon aku nak kena bg alasan..huk3
hopefully dorg paham la kan klo ape2 hal..

mmg aku rse nk bwk sbb senang utk aku g mana2..
tp bila pikir psl hal yang satu ni,tibe2 tawar hati nk bwk..huk3

nota hidung : kereta tu pon belom 100% pulih,so aku KIV dulu bwk kereta..aku selagi boleh xnak nyusahkan abah aku sgt..t bab hantar,dy gak yg kena hantar..huhu..lgpon t cuti ujung thun panjang,,susah plak nk kena bwk balik..so tgk lah cmne..huk3

p/s-duit minyak pon satu hal..@_@

No comments: