Saturday, December 31, 2011

a good thing marked the end of the year..=)

Assalamualaikum..
rse mcm kejap je kan cuti..
baru ari2 aku post pasal 30 days left,
skunk,tinggal 2 hari je aku dok kt umah..
esok,,,lusa,aku bertolak balik g kl dah..huhu
n tulat rehat kejap..tubing,dah stat kelas yg meletihkn itu..
sob3~~

tp kalau nak citer psl tahun 2011,hmm,aku rse akan pnjang berjela nih..
so,get ready la sape2 yg rse nak baca tuh ye..=P
aku tulis ape yg aku ingat je..xtaw la byk mana yg aku ingat..hahahaha

2011,tahun yg sedih,eh bukan sedih,,perkataan yg lebih tepat mungkin stress!,,hmmm~
aku inagt tentang aku ada masalah dengan orang2 sekeliling aku..
aku layan dorang macam aku je yang betul..ish3~
aku ingat aku ni pemalas..time orang buat kerja,aku layan laptop..
last2 org present,aku je yg terkontang-kanting nk present xreti..huhu..
aku igt,dahsyat sungguh perangai aku time tuh..
insyaAllah aku takkan ulang lagi perangai ni..
aku cume stress,dan bila aku stress,aku on9,donlod..
tu je satu2nye cara aku release stress..
aku mintak maaf kawan2 atas perangai aku yang x semegah..=(

2011,aku ingat bila aku mula2 kenal runningman..
bila aku pergi ke konsert kt klcc,time wonder girls ade...
aku tumpang tidor kt umah ikin..
tu lah time aku amek 30 episodes RM dgn die..
it was a great thing that i knew RM..
i just found another way to release stress..=)

2011,aku ingat aku berpeluang jumpe dgn beberapa idols korea..
mcm suju,wonder girls,beast,2pm,bigbang, and many other idols..
kind of sweet memories to me,bagi orang yg tahu cerita aku..=)
it has become one of my bad habit..=P

2011,aku ingat 3hari penting yg berlaku serentak..
birthday aku,raya aidilfirtri dan merdeka..
29th,30th and 31st of August..
entah bila lg nk merasa keistimewaan begini..=)

2011,aku ingat aku kehilangan seorang kawan yang baik..
she's non malaysian but she's so cool!
i called her Amu-chan,a japanese..
she had leukimia which i don't know until my friend told me when she was admitted to hospital..
although aku tak pernah jumpa dia n xpernah kenal muka dia,
aku rsa rapat sgt dengan dia..
sbb dia antara orang2 yg selalu ade dgn aku bila aku on9 malam2..
selalu bg nasihat kt aku spya tidor awal pdahal dia yg tengah sakit..huhu
Amu-chan,miss u so much..yr sister Nana-chan,she's so lovely like u..
love u Amu-chan..=)

2011,aku ingat kisah gambar aku dicilok..
tp beliau dah mntak maaf so aku pon dah lupakan..
mmg dah lupakan sejak dulu lg,bila aku xdpt nk kontek dia..
now dy dah mntak maaf,aku hepi sgt2..

and that marks the end of year of mine..=)

#another 30minutes before the clock strikes 12 times in Malaysia..

eyelashes note : new year resolution,aku belom decide lgi..hahaha..yg tahun lepas pon belom terlaksana..mybe another year without resolution..?


No comments: