Monday, August 20, 2012

R.A.Y.A.Y.A.N.G.S.E.P.A.R.U.H.A.W.E.S.O.M.E

HARI RAYA PERTAMA.
as usual,keluarga ak akn berkumoul kt umah grandparent aku kt Selising..
tahun ni beraya kt Kelantan sbb thun lepas dah raya kt Perlis,
plus,adik aku PMR thun ni..
sangat menyedihkn raya thun ni ialah bila ni kali pertama dlm hidup aku beraya tak pakai bju raya sebab tukang jahit tak smpat buat..huk3..
yg ade cume selipar raya je..tu pon sbb abah kesian tgk kitorang..
terpaksala aku pkai baju yg aku g PBS..waaaa..kaler ijau,,
selipar lak kaler purple!memang 'masuk' lah!
sblm tu ktrg g semayang raya kt masjid sri aman dulu..
1st time mersa semayang raya kt Kelantan..selalunya yg lelaki je pergi..
kt Perlis bru sy berkesempatan nk g semayang raya..
alhamdulillah perubahan yg bgus..=)
anyway,kt umah ayah kitorang makan satay..
pastu g mkn nasik minyak kt umah tok sedara aku,jugak kt selising
yg tak awesomenye,balik umah aku timbang,dah naik sekilo..T_T

HARI KEDUA RAYA,
hari ni kami Keluarga Wan Adam berkumpul kt umah Cik Ngah kt Selising..
tiap2 thun mmg umah dia wajib hri raya ke2..
ak pon xtaw td tu org pggil nasik ape..hahahaha..belasah jer..
tp bila tekenangkn sekilo yg dha naik tuh,aku try mkn sikit jer..
lontong pon ak xsentuh td..huk3..
now ak dah ade kt umah..dah xtaw nk g mna..
abang n adik ak masing2 g umah kwn dorg..
ak bukan xde kwn nk g tp kwn2 ak sume cbuk ng family msing2..
nk ajak pon serba salah..
lgpon ak mls nk kuar nih...ngantok je rsenye..huk3..

HARI KETIGA RAYA,ESOK
pgi tuh ade kenduri kt dpn umah aku..
kwn yg umo sebaya ng aku dah nk kawen dah..hmmm
after kenduri tuh,kitorang akn bertolak ke Perlis..
doakan perjalanan kami selamat dan sejahtera okeii..=D

p/s-duit raya thun ni around rm50 jerr..
mak/pak sedara jer bagi..org len tuh jgn hrap..dah besar pnjang kn..
thun depan raya last dpt duit raya..pasni insyaAllah dah kerja,turn ak plak bg duit..huk3


time raya almost 4tahun yg lalu!!!..rindu sgt kt korg!!!
me-meyra-rahim-izwan-nisya-sue
n jugak2 korg2 yg xde dlm gmbr ni..ni cume geng hijau jerr..=)

till then,buhbye!

No comments: