Monday, March 14, 2011

awak penipu!

aku tak tahu la apsal kau suke sgt berlagak...
Mr.Knows-it-all
Mr.Has-it-all
Mr.Watches-it-all
Mr.Stylo-typing-style-of-all


tapi kau xtahu,
kat belakang,orang kutuk kau..
orang gelakkan kau..
well,termasuk lah aku..
jap,aku la orang first yg gelak..
aku lah orang first yg cari sebab utk kutuk kau..


kadang2 aku rasa bersalah sgt jd penyebab org kutuk..
aku rsa berdosa sgt sebab jadi batu api..
aku boleh je nk diam kan..
tp bnda ni bukan aku sorg yg rasa..
sume orang rasa..
bukan takat grup yang ade tu yg menyampah..
aku pasti grup lain pon menyampah..
cume takde platform je nk meluahkan kemenyampahan tuh..


kdg2 aku rsa mcm nak remove je ko nih...
aku rsa xberbaloi nk berkawan 
sbb asyik dok makan ati dgr ko punye kelentong..


tpi bila ko xde...rsa sunyi le pulak..
sbb xde bnda aku nk gelakkan..
xde bnda aku nk kutuk..haish~
ape punya masalah daaa~


ape masalah anda en changmin??T_T





No comments: