Tuesday, March 15, 2011

Dilema FaceBook

ramai tengah begang sekarang sbb FB tengah gila..
mgkinkah ia dlam dilema??
dilema sbb nak buat orang tinggalkan FB..
korang ingat x zack ***berg aku xreti nak eja cakap nk close FB in march?
tengok kalendar..skunk bulam march kn?ha!dah sampai mase le tuh..
kan aku dah caka zack ***berg ni bijak..
dy nk suh org lari ke twitter dan kutuk FB habes2 la tuh..
bila org dah bengang,ramai la yg terminate..
xke senang keje dia..
xla ramai org bley kondem dy bila dah ramai terminate mcm berokbeng plak main terminate kan..

ermm..ape aku meraban neh?dah3..pening sudahh..mana satu aku nk tulis neh..kejap FB kejap twitter kejap blog..adess..

aku cume nk ckp psl org ramai tgh kondem fb sbb lembab..
tp seyesly aku rsa fb aku ok jep..
huk3..betul ke nih?time org hepi tenet cepat aku struggle sorg2 sbb tenet bengong..
ni org struggle fb lmbt aku ckp ok plak..musykil2
haish..mungkin sbb aku dah terbiasa dengan keadaan tenet bengong yg memksa fb jd lmbt..dan bila tenet cepat,fb pon jd lmbt tp lmbt yg stendetnye same ng tenet aku lmbt..hahaha..

maaf sume..nmpknye ade gak bgusnye tenet aku lmbt slma nih..tp harap jgn la sllu jadik..mental aku dibuatnye..huk3..

p/s-2kabel dasar laut kt jepun rosak,,tp nape fb je yg lmbab?musykil2~


No comments: