Wednesday, March 9, 2011

saya xde masalah ngan awak kenapa awak cari masalah ng saya?

saya sangat tak suka nak gaduh-gaduh pasal benda kecil..
memangla,saya ni jenis yang cepat geram jugak..
tp sebab hal-hal kecik nak gaduh??not my style.
gaduh gaduh gaduh
pastu tak nak kawan..
pastu tak nak duduk serumah..
pastu libatkan orang sekeliling..
pastu cari geng gaduh..
pastu main kutuk belakang..
pastu sama-sama bengang..=.=


saya yang duduk ditepi dan tak ada kaitan ape-ape ni pulak yang kena..
tak ade angin tak ade ribut saya jugak yang jadik mangsa..
saya betul2 tak nak ade kaitan 
antara pergaduhan awak dan awak..
tapi tindak tanduk awak kuat menyatakan 
yang saya pon terlibat..
come on laaa..be more matured ok..
awak semua dah besar panjang 
dah boleh pikir dah boleh ade anak dah pon..
takkan benda ni pon nak gaduh???


kalau gaduh dengan laki kang 
reti pulak main berbaik-baik..=.=
memang la bab kawin tu mungkin jauh lagi..
tapi takkan la sampai kawin 
baru nak belajar cara nak matured..
baru nak belajar cara orang dewasa fikir..


tu satu hal..
kalau kau nak gaduh sesama kau suke hati kau lah 
sebab aku bukan berkawan dengan kau pon..
tapi kenapa nak libatkan aku?


dulu bukan maen senang klau nak ape-apa datang bilik aku..
tapi sekarang nak ape2 main cilok je 
dari orang yang dah amek dari aku..
hello,aku xkesah pon nak bagi benda tu 
dan aku tak kisah pon kau nak bagi kat sapa lepas tu..
sebab adatla kan ape2 pon sharing is caring..
tp naper kena buat mcm tu main mintak belakang..
kenapa tak leh mintak dengan aku sendiri??


sebab kau gaduh dengan kawan aku??
ape kaitan aku dengan pergaduhan kau?
kau yang buat masalah kan pandai-pandai la tanggung...
aish,dah reti carik gaduh reti pulak nak ambil barang aku...


bagi aku kan,
tak kesah kalu orang guna barang2 aku tak berbayar..
cume bila orang cakap terima kasih tu,sedap sikit dengar..
tak perlu la nak peluk cium atau nak tag kat pesbuk..
cakap terima kasih je...
tapi kalau dah main mintak belakang,kononnye aku tak tahu,aku jadi geram dan mula la aku tak redha..
maksudnye kau dah mencurik..berdosa taw..



No comments: