Friday, August 19, 2011

kestabilan mental

mak aku cakap,
biarkan orang nak buat apa pun..
biarkan orang buat jahat..
biarkan orang sakitkan hati kita..
biarkan..
asalkan kita JANGAN buat sakit hati orang..
JANGAN buat jahat kat orang..
JANGAN.
aku igt pesan ma,
aku sentiasa ingat..

tapi,
sampai bila aku nak memendam rasa mcm ni?
sakit hati tapi tak mampu meluahkan..
sedih tapi tak mampu ceritakan..
derita tapi tak mampu tunjukkan..
sebab aku tak nak sakitkan hati orang..
aku hanya mampu biarkan..
dan SENYAP.

dan orang, pandang itu sbgai satu benda remeh..
bukan,org tidak paham maksud kesenyapan aku..
jadi reaksi aku bagai angin lalu..
tiada makna.

aku bukan nak semua buat mengikut kehendak aku..
aku tidak sekerek itu dan aku tidak sehebat itu untuk org ikut jejak aku..
aku cume insan yang ade rsa gembira,sedih dan juga marah!
sakit hati pon tidak terkecuali..

tapi,aku cume harap orang memahami.


No comments: