Saturday, December 24, 2011

cerita pasal Hangul?

ramai jugak yang tanya.."kau reti baca hangul x?"
ade gak yang kata."eh,camne kau tahu bca?"
xkurang gak yg kata "aku xcaya lah ape yg ko baca ni.."


well,aku peminat korea sejak sekolah rendah ok..
aku nyanyi lagu dorang sejak kecik..
aku belajar hangul sejak tu jugak..
and now kau ragu2 psal kebolehan aku?cheh~..
ok,aku mula cakap besar..hahahah..
dan sebenarnye aku tipu...muahahahaha!padan muke kau.


ok la psl minat,nyanyi n belajar tu xsalah pon..
tp part aku pandai giler tulis,baca n cakap hangul tu quite wrong laa..
bukan quite,memang wrong!..kui3


penah tak dengar frasa "tengah dalam proses belajar"?
ha,aku dalam tahap tu laa..kekeke
kehidupan aku kegelumang dengan korea,,
cerita korea..lagu korea..kawan korea..so tak pelik pon kan..=)


kalau kau tanya aku sikit pasal hangul,not a problem..aku boleh btaw..
tp klau nak tanya pasal peribahasa korea tu melampau laaa..=S
even korean pon xreti kot..huhu


p/s-hangul is basically about korean writing system..


#akaunpesbukakubuathalsebabtuakubuatpostni.takpasalpasal


No comments: