Wednesday, December 28, 2011

SiHitam dan SiPutih sakit..=(

ni kes pertama after 3tahun aku bela SiPutih n setahun aku bela SiHitam..
mereka telah disahkan dijangkiti bakteria yang tidak dapat dikenal pasti puncanya..
tak tahu samada akukah yang bersalah atau adikku yang dah tiba d johor sekarang..
sedih sangat dorang sakit..
aku tak dapat nak enjoy dan bersuka ria dengan dorang lagi..
bosan je idup 2 hari ni..

semalam aku suruh abah aku antar dorang ke klinik..
abah aku dah antar dah..
now aku tengah tunggu doktor call supaya aku boleh g amek dorang..
harap2 sangat kandungan dorang selamat..
waaaaa....3 tahun kot aku bela dorang,nak suh dorang gemuk mcm tuh!
orang lain pon dah sayang dorang,aku apatah lagi...huk3

now,aku terpikir nak anta mak dorang ke klinik jugak..
mungkin nak buang sume lemak2 yang ade tuh..
sekaligus dengan bakteria2 yang menjangkiti SiHitam dan SiPutih..
aku nak mintak korang2 yang baca blog ni (mcmlah ade),
doakan semoga mereka selamat k..
tu lah nyawa aku..tak ade dorang mmg aku nangis 7hari 7malam..=(

nota mata dan taik mata - SiHitam dan SiPutih = external hardisks aku (ok,boleh scroll up and baca balik)


No comments: