Friday, November 26, 2010

lawak yang pedih.

Image and video hosting by TinyPic


sbnrnya dr semalam xtaw nk post hape..
tp ada org wat lawak arini n aku ingat pe salahnya aku share lawak dia tu kt sini,,kn3!!..

ok,crite nya bermula mcm ni,,
smlm aku kuar ng kawan2 round2 KB..(mmg byk mslah tp aku mls nk citer),,
aku beli la shawl,ank tudung syria,ng cardigan itam
sebab cargidan aku jatuh ms on da way nak naek bas heading to kelantan
..

so,arini,aku pon kuar la g bandar pasir puteh yang tak seberapa ni
(p/s-mmg xsberapa pon..kahkah)..
aku pkai ank tudung syria n shawl..
malangnya,sume kedai tutup sebab arini ari jumaat n skrg jam mula tunjuk pkul 1tgh hari..
ape ke bengap sgt aku kuar time ni??
.
sume org nk g masjid smyg jumaat daa...kedai2 sume tutop..adehh...
terpaksa balik umah (terpaksa?? o_0?)..
ayat aku mula melencong ke topik yg xperlu aku tulis..ehem..

aku dah boring gler sbb xde org kt umah..ade mak aku je..
so aku pon try la sembang ng dy psl ank tudung syria..
aku bajet klo dy nk,aku nk belikn satu kt dy,,
perbualan aku n ma-->

aku : ma,ma paka dok goni? [sambil tunjukkan ke ank tudung syria atas kpla]
ma : [smbil geleng] dok.
aku : nok tera dok?
ma : xsey ehh,,sero po paka spendo atah palo.

translation ke bahasa yg lebih mudah nk paham

aku : ma,ma pakai tak benda ni? [smbil tnjuk ke ank tudung syria ats kpla]
ma : [smbil geleng] tak.
aku : nak try pakai tak?
ma : tak nak lah..rasa macam pakai sluar dalam (spender) atas kepala.

=_="

perbualan terhenti disitu shja.

lpas kena sebijik atas kpla,,aku trus buang shawl n duduk ngdap laptop smbil tulis benda ni..

try la tye mak2 korung,,tgk dorg nk ckp per..pedih seyyhhh..

p/s-aku bukan pakai ank tdg syria mcm biasa org pakai..aku pakai sbgi ank tudung..means,xnmpk pon kt luar..



*ye ke mcm pkai spender atas kpla???*

p/s-xlawak ke post ni?ok fine...-.-?


Image and video hosting by TinyPic



No comments: