Friday, December 31, 2010

Harimau Malaya Kembali ke Persaingan

rasanya ramai yang dah tahu. 
ye. aku terlambat post. maaf.

bila aku tengok byk blog post psl nih,
aku nak jugak postkn..keh3..gedix

ni sume dah taw..

MALAYSIA VS INDONESIA


bagi aku la kan..kira dah adil la sume menang..
lawan kt BJ-Malaysia menang
lawan kt GBK-Indonesia menang
mungkin luck disisi Malaysia kali ni...
^___^

Safee Sali-aku nampak bayangan Mokhtar Dahari dari langkah2 kamu..
Khairul Fahmi-tangan bak cicak!..bangga jd senegeri dgn kamoo!

utk skuad harimaumalaya-doa seluruh rakyat malaysia semoga peningkatan ni bukan takat ni jer..move on to next step higher..we are expecting for the best in every match..
jangan lepas dapat reward nanti,prestasi merudum..
tak rock la cmtuh!
harap2,HARIMAUMALAYA akan teruskn langkah di medan persaingan
(chewahh ayat!)

p/s-terok jugak aku kena serang di Twitter..kalau takat pen-tweet n pen-retweet biasa macam aku ni dah kena camni,aku tak tahu la pengomen tegar tu macam mana..bila dapat banyak sangat tweet layang,aku jugak yang tergelak sorang2..haha..udah2 la tu Indonesians,






No comments: