Friday, December 31, 2010

CONTEST INSAN KESAYANGANKU


time kaseh cik Mija 
sebab invite saya join kontest ni..hehe..
ok,kejap ye saya pkir sape saya nak citer..
1 minit
2 minit
3 minit
4 minit
5 minit,,saya tak boleh nak decide lagiii
saya fikir nak buat artis je tapi cik Mija tak bagi la pulak..=.="
[sambung pikir]
.
.
.
.
.

ke-konfius-an ini bukan sebab saya tak sayang orang lain melainkan diri sendiri tapi sebab ramai sangat orang yang saya sayang..
susah bebenor nak milih ehh..
sekarang,semua muka2 dah keluar kat otak tapi nak pilih sape yek..
parents?sentiasa di hati..=)
sibling?suke gadoh2 sayang..XDD
kawan skolah?,kawan matrix?,kawan U?,kawan kolej?,kawan bbobox?,kawan tadika?,sepupu?,
terima kasih cik mija sebab kembalikan memori saya kepada mereka2 ini..>,<

cik mija,ekceli lama jugak saya pikir niey...sempat post entry laen dulu sementara dok pkir..haish~

ape2 pon,last2 ni gak gambar yang saya pilih
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
v
dang!
ehh!!!silap!
turun bawah lagi
l
l
l
l
l
l
l
l
v
ni sepupu sepapat kaum kerabat keluarga saya.
bukanla nak tipu.
tapi kami memang rapat.
kat facebook siap ade group.
kamu kamu dan kamu,
ade group sepupu sepapat?
kalau ade,meh sep! haipai!

tiap kali jumpe which is almost everynight (at FB),
mesti ade cerita baru.
ini bukan cerita bohong.

eh,baru perasan cik mija suruh criter 
kenapa sayang mereka..
kacang~
sebab merekalah tempat berkongsi masalah..
merekalah tempat berkongsi gembira..
merekalah tempat bergelak ketawa..
dan
mereka,

keluarga saya..

chewah sempat buat sajak..ngeh3.

cik mija suruh saya tag. ok.

diulangi sekali lagi
kalau teringin men-join,sila tekan





3 comments:

Syamiza Hadi said...

hahahaha
nice post laa!

gud luck dear..:)

FarahinSabri said...

haha!..time kasihh sbb bagi idea kt saya nak post psl saper lak pas nih..hehe..

Attoae said...

time kasih farah. nih ngah pk nk wat gane.