Saturday, January 22, 2011

BM dan projek.

tiba-tiba hari ini aku datang hangin nak buat keputusan ni..
wlaupon nampak macam tak patut jek,
tp aku lebih selesa macam ni..
tulis dalam bahasa yang semua orang faham..
yela,kalau aku tulis dalam BI,kadang2 aku sendiri pon tak paham..XD
aku tulis dalam BI sebelum ni bukan sebab nk improve language aku pon..
tp semata2 sebab in case kalau kawan aku yang xreti BM tu datang..
perasan x aku?haha..


tak de la..aku bukan nak terusan tulis BM..
lagipon follower aku yang tegar bukannye banyak..
ade la sekor sorang dua yang datang jenguk pastu belom baca hapa2 dah blah..
aku tak harap pon post aku ni dibaca..
sebab aku merapu sorang2,bukannya lucu pon..


anyway,
aku punye projek sedang berjalan dengan lancar buat masa sekarang..
harap2 akn bertambah lancar lagi..hehe..
peace!



No comments: